FAQs
1. Jak vás mohu kontaktovat?
Můžete nás kontaktovat e-mailem na zakaznici@mivora.cz.
Rádi vám pomůžeme s jakýmkoli dotazem nebo problémem.
2. Odkud odesíláte produkty?
Produkty odesíláme z různých logistických center, abychom zajistili co nejrychlejší dodání. Spolupracujeme s ověřenými dodavateli a sklady.
3. Mohu produkt vrátit a získat peníze zpět?
Ano, nabízíme možnost vrácení do 7 dnů od doručení objednávky.
Kontaktujte nás prosím předem, abychom mohli zahájit proces vrácení.
4. Jaké produkty lze vrátit?
Vrátit lze většinu neotevřených a nepoužitých produktů.
Nelze však vrátit:
-
umělé/magnetické řasy po otevření či použití (z hygienických důvodů)
-
kosmetické produkty, které byly otevřené
-
dárkové karty
-
zboží ve výprodeji
Pokud si nejste jistí u konkrétního produktu, napište nám.
5. Jak dlouho trvá zpracování vrácení peněz?
Po obdržení a kontrole vráceného produktu vás informujeme o schválení.
Schválené refundace posíláme na původní platební metodu do 10 pracovních dnů.
6. Co mám dělat, pokud je produkt poškozený nebo vadný?
Zkontrolujte prosím svou zásilku ihned po převzetí.
Pokud je zboží poškozené, vadné nebo jste dostali jiný produkt, napište nám co nejdříve.
Pomůžeme vám situaci vyřešit.
7. Nabízíte výměnu produktů?
Výměny nenabízíme.
Pokud chcete jiný produkt, můžete původní (pokud je vratný) vrátit a následně vytvořit novou objednávku.
8. Odesíláte i do zahraničí?
Ano, nabízíme také mezinárodní dopravu.
Podrobnosti najdete v naší přepravní politice.
9. Jak mohu sledovat svou objednávku?
Jakmile zásilku odešleme, obdržíte e-mail s tracking číslem, díky kterému můžete svou objednávku sledovat online.
10. Co když mám další otázky?
Jsme tu pro vás!
Stačí napsat na zakaznici@mivora.cz a rádi vám pomůžeme.