Často kladené otázky

1. Jak vás mohu kontaktovat?
Můžete nás kontaktovat e-mailem na zakaznici@mivora.cz .
Rádi vám pomůžeme s dotazem nebo problémem.

2. Odkudte odesílání produktů?
Produkty odesíláme z různých logistických center, abychom zajistili co nejrychlejší dodání. Spolupracujeme s ověřenými dodavateli a sklady.

3. Mohu produkt vrátit a získat peníze zpět?
Ano, nabízíme možnost vrácení do 7 dnů od doručení objednávky .
Kontaktujte nás prosím předem, abychom mohli zahájit proces vrácení.

4. Jaké produkty lze vrátit?
Vrátit lze většinu neotevřených a nepoužitých produktů.
Nelze však vrátit:

  • umělé/magnetické řasy po otevření či použití (z hygienických důvodů)

  • kosmetické produkty, které byly otevřené

  • dárkové karty

  • zboží ve výprodeji

Pokud si nejste jisti u konkrétního produktu, napište nám.

5. Jak dlouho trvá zpracování vrácení peněz?
Po obdržení a kontrole vráceného produktu vás informujeme o schválení.
Schválené refundace dnů posíláme na původní platební metodu do 10 pracovních .

6. Co mám dělat, pokud je produkt poškozený nebo vadný?
Zkontrolujte prosím svou zásilku ihned po převzetí.
Pokud je zboží poškozené, vadné nebo jste dostali jiný produkt , napište nám co nejdříve.
Pomůžeme vám situaci vyřešit.

7. Nabízíte výměnu produktů?
Výměny nenabízíme.
Pokud chcete jiný produkt, můžete původní (pokud je vratný) vrátit a následně vytvořit novou objednávku.

8. Odesíláte i do zahraničí?
Ano, nabízíme také mezinárodní dopravu.
Podrobnosti najdete v naší přepravní politice.

9. Jak mohu sledovat svou objednávku?
Jakmile zásilku odešleme, dostanete e-mail se sledováním číslem , kterému můžete svou objednávku sledovat online.

10. Co když mám další otázky?
Jsme tu pro vás!
Stačí napsat na zakaznici@mivora.cz a rádi vám pomůžeme.